14 Mart 2013 Perşembe

Lunafly

 İlk yazımı Hayao Miyazaki hakkında yazmayı planlamıştım hep. Ama bu grupla Yeppudaa'daki hatunlar sağ olsun birkaç gündür içli dışlı olduk :D Çok ezberleyemem isim zaten eee bir de adamlar Koreli ve isimler de bir değişik olunca hiç ezberleyemiyorum. Tabii Sam Carter hariç kkkk :D

Beyimiz Kore-Kafkas karışımı amannn :D Ama İngiltereli falan kütüğü baya karışık yani kkk :D Koreliler iyi zaten malum ama melez olunca daha iyi oluyormuş sanki *_*
Lider, eee doğal olarak solist bir de olmazsa olmazı gitarı var ama sahil kenarında Akdeniz Akşamları'nı söylemek gibi fantezileri yok relax kkkk :D





Uppsss bir de Han Seung Yun'umuz var :D                
Kendileri 2. solist ve bir de gitarist *_*
Safkan Koreli kkkk :D Beste yapıyormuş woww :D
Çocukken de futbolcu olmak istiyormuş ama
Allah korumuş çocukcağız telef olacaktı topun peşinde kkkkk :D











Gel gelelim Teo'ya!!! Full name Shin Tae Ho :D
Şarkıcı, bas, perküsyon ve piyano çalıyor diyorlar ama korkuyorum yakında tencere tava bile çalacak kkkk :D Baby face Teo her şeyi çalmakta efendim mütevazi olmaya gerek yok dimi *_*



Belki de grubu sevmemdeki başlıca neden boşluktayım galiba :O demeyeceğim :D İngilizce telaffuzlarını özellikte Sam'den kaynaklı çok beğendim. Hepimizin alıştığı şupırmen ya da takşi söylemleri yok ^^ Ayrıca sesleri de yine coğrafyalarına göre baya güçlü kkk :D Cover parçalarından en sevdiğim ^^




Bu şarkı dinledikçe beni benden alıyor :D Bütün cover parçaları ortadan kaldırmak lazım onlar yüzünden Lady Gaga bile dinledim yahu :D Yani kadına kötü dediğimden değil ama tarz meselesi tabii *_* Eeeee şey bu da beğenmediğim cover şöyle ki orjinalinden haz etmediğimden hehehe :D Daha Bieber'ı sevdirecek cover çıkmadı maalesef ^.^




Yeni grubumuz hayırlı uğurlu olsun ^^ Koreli hatunlara yeni oppalar da çıktı. Allah kurtarsın gençler amannn izdihama kapılıp ezilmeyin ortalıklarda kkkkk :D

Edit: Şu Sam Carter vampirlere benzemiyor mu yahu :/// Bir Edward, Stephen havası seziyorum ne diyelim Allah sonunu benzetmesin *_*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder