3 Kasım 2013 Pazar

Dünyayı Kurtaracaksın Dediler!



Çok dertliyim canlar, pişmanlıklarla geçiyor fani hayatım bu sıralar. Hayır zaten ben kaşındım, onda bir sıkıntı yok ama yine de böyle çılgın ideallerle aldığımız kararların burnumuzu bu kadar sürtmesi çok koyuyor be! Onu da geçtim bulaşıkçı oldum yahu, laboratuvarımda beni bekleyen 45 adet besiyerli, Drosophila'lı şişem var. Her türlü yardım kabul edilir. :P

İçimdekileri kustuğum bir giriş oldu belki ama içimi dökmek için yazıyorum zaten bu yazıyı da ondan az bile peh! En baştan başlarsak bendeniz homosapiens neden seçtim bu ismi yani ne alaka hayır bir de tehlikeli bilmeyen biri baştaki "homo"ya takılıyor hemen falan. Ama meslek icabı aslında daha doğrusu tahsil hayatı icabı. Genetik yüksek lisansı ya da abartmaya gerek yok ameleliği yapan bendeniz homosapiens kendine daha iyi bir isim bulamazdı herhalde. Uzak doğu sevgim nirvanada olsa da ama (kusura bakmayın saplantılılardan değilim onu hemen belirteyim) hayatımı zindana çeviren genetiği bir köşeye bırakamazdım.

Bu aralar niye depresyondayım peki? Hemen ona da değineyim. Laboratuvarda halihazırda devam eden bir projem var zaten, yarı ömür şeysi falan filan off canlılarla uğraşmak da ayrı dert ama neyse. Sonra seminer araştırmam var ki epigenetik-kanser ilişkisi gibi dışı sizi içi beni yakan daha doğru düzgün kaynak daha doğrusu Türkçe kaynak bulamadım. Hâlâ iz peşindeyim başarabilirim. Sonra taa tezim için gerekli olan androjen araştırmam var, bunda da komik olan şu ki nereye androjen yazsam kaslı amcalar çıkıyor hehe. Ülkece beynimizden çok kaslarımıza güveniyorsak demek ki. :P Tamam toplumsal mesaj vermeyeceğim aman banane dünyanın çivisini takasım yok hiç. Her neyse bu androjen denen mereti almak için de para lazım tabii onun içinde proje yazmak ve sonrasında para ödülü almak gerek. Eee onun içinde yeni proje gerek. Depresyon az bile bence var mı kör kuyu gireyim.



Sonra bunların içinde ben yine tabii hiç akıllanmam güncel dizi çeviririm. Bilenler biliyor şu an Marry Him if You Dare ve hâlâ son 3 bölümünü vermediğim Her Legend var. Haa bir de Reply 1994 var bir bölüm ve belki arada yardım ettiklerim. Animeler, filmler, mangalar onları saymıyorum bile. Eee bunu okuyan tabii der homosapiens ah be yavrum da sen salak mısın? Vallahi öyleyim galiba ama şu çevirileri yapmıyor olsaydım eminim çok daha fena bir durumda olurdum. Çünkü insan gerçekten mutlu olduğu bir şey bulmalı hayatında, deliler gibi ağırsa da omuzlarınız, gözleriniz acısa, başınız çatlasa da ortaya çıkan şeyin sevilmesi kadar insanı daha fazla mutlu edecek bir şey olamaz.

Şuna da değineyim, ben yüksekten bu kadar isyan ediyorum ama akıllanıyor muyum? Hayırr! Çünkü ben bir de doktora da yapmak istiyorum hem de bunu yurt dışında bir de mümkünse Kore ya da Japonya'da yapmak istiyorum. Eeee adamlar ne istiyor iyi bir İngilizce ve en güzelinden projeler. O yüzden durmak yok proje kasmaya devam.

Dünyayı kurtaracaksın dediler, kandırdılar beni. Galiba bir de duygularımla oynadılar. Söylemediler bu kadar yorucu olacağını, gaza getirdiler saldılar meydana. Superman oldum sandım bende belki de ondan bu koşuşturmalar. Ama şu da var sen kurtarmasan ben kurtarmasam kim kurtaracak Allah aşkına bu dünyayı :P







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder