29 Mart 2013 Cuma

Flower Boy Next Door



Bizimkisi bir aşk hikayesi efendim :D Hep beraber çok şaşırdık tabii Kore dizileri ve aşk kkkkk :D
Amma velakin bu öyle bildiğiniz aşklardan değil öyle ki şu yazıyı yazmak için deli gibi Drosophila sunumu hazırladım maksat içimi dökeyim şöyle ^_^
Baştan uyarayım acayip spo içerir izlemediyseniz okuyup sonra saçınızı başınızı yolmayın :D Ayrıca bu yazımda ayrıntıya da gireceğim uzun olacak diye temenni ediyorum kkk :D

Konumuza girişelim hemen elimizde bir kız ve ben sayamadım ama çok ön planda olan 4 erkek var ooooo ^^ Ama sakin hepsi kızımıza aşık değil ama o kadar psikoya bağlamamışlar çok şükür :D Sadece 2 oğlumuz seviyor şunla şu :D


Burada böyle durduklarına bakmayın normalde rakipler hoş çok da kanlı bıçaklı olmadılar ama kkkkk :D
Şimdi bir de benim favorimi ve aşçımızı da koyayım Japon yavrum gurbet ellerde :D


Ohhh 4'ü bir arada miss gibi oldu ha bir de Enrique'nin abisi var offf ne çok erkek varmış isminin hakkını vermiş vallahi :D Soldaki meşhur abimiz kkkk :D


Konusuna geçebilir miyim artık?? Kızımız 7-24 evde takılan, kimseyle iletişim kurmayan ve bu durumdan gayet hoşnut olan psikolojik bir vaka konumunda başlarda :D Enrique'nin abisini seviyor :O Hemden camdan cama hehehe :D Yani kızımız tam bir dikizci aletleri bile var yahu dürbün kullanıyor :D İşi profesyonelliğe dökmüş beyimizde de perde kapatma adeti yok tabii kız n'apsın kkk :D Kız doktor beyi sevedursun bizim Jin Rok da kızımızı seviyor :D İşte yazın açtığı cama, dalgalanan perdesine, havasız odasından gelen kokuya ve kartonlarına toplayışına aşık olmuş heyytt be ne aşklar var vallahi :D 3 yıldır aşık kıza az mı ne sabırmış maaşallah :D O ara da tabii Enrique abisine açık olan kıza aşık :D Bizim Japon aşçı yemeklerine aşık benim kerata da paraya aşık Allah daim etsin ne diyelim kkkk :D
Gel zaman git zaman :D Bütün aşklar allak bullak oluyor millet bir silkeleniyor oğlum ben n'apıyorum diye birileri giriyor birileri çıkıyor ve son durum: Doktor bey gidiyor. Enrique'nin aşık olduğu kız İspanya'ya dönüyor. Enrique Go Dok Mi'ye aşık oluyor keza Go Dok Mi'de ona <3 Jin Rok hala istikrarlı :D Ama ona yeni kısmet çıkıyor. Benim kerata atarlı editöre aşık oluyor göz altı morluğuna karşı ayrı zaafı varsa demek ki :D Japon aşçımız da yeni maceralar peşinde dünya keşfinde :D
Bir de sonradan öğreniyoruz ki Jin Rok aslında zenginmiş ama aile fena çocuk da kaçmış yavrum bir webtoon hayaliyle bizim asosyalin hikayesini yazmaya karar vermiş. Adı da malum Şehirli Rapunzel!!!
Şimdi gelelim sevdik sevmedik kısmına :D Enrique karakteri bana fazla çocuk geldi yani kızımız sanki çocu eğitiyor anacım dudak bükmeler,koşmalar etmeler ona ATP dayanmaz hehehe


Ama bazı yerlerde de tatlı şimdi hakkını yemeyelim :D Panda hali falan sevimliydi *_*


Ama onu bunu bilmem de filmde karnımı tutup deli gibi güldüğüm öyle yerler vardı ki bak yine kifayetsiz kaldım @_@

Sözde mafya oldular ama ne mafya İspanyolca konuşan İtalyan mafyası kkkk :D En güzel kısmı en sona sakladım bağırmaktan hemoroid sıkıntısı yaşayan Jin Rok şöyle ki :D

                                                                         
                                                                       
                                                                           
Öldürdü beni kerata öldürdü nasıl bir pöykürmedir o Allahım :D Benim kerata çatlak editörle kaynaştı demiştim ya :(( Bunlar da onlar ^^




Kızımız Jin Rak'ın erkek versiyonu kkk :D Yavrum bilse başına ne işler açtı hemen koşar adım uzaklaşması gerekirdi ama ne yalan söyleyeyeyim dizinin 1 numaralı çifti oldular kkkk :D Sonuç olarak Japon aşçımız da Afrika'ya gitti macera ruhuna devam^^ İyiler kazandı kötüler kaybetti yaşasın dünya barışı kkkkk *_*
Trailer'ı da verdim kaçayım ben artık. İzlemek isteyenlere keyifli seyirler ama diyim izleyin yani hani gülün falan hep dram hep acı hep göz yaşı hep entrika hep... hep... nereye kadar kkkk ^^ Afiyet, şeker ve de bal olsun efendim :D Sevgiler, saygılar vs... ^^



2 yorum:

  1. Yahhhhhhh. :D

    Bu diziyi gerçekten severek, binlerce mantık hatası stress ve karın ağrıları çekmeden saçını başını yolmadan (beğenerek) izlediğinimi söylüyorsun yani?

    Ben TA üstünde güncellenmemiş IMDB puanını görmeden bu diziye başladım. 2 günde 16 bölümü izledim. Normalde ortalarda diziyi bırakırdım ama Sin-hye Park`ın güzelliği masumane tavırlarına tutuldum yeminle. :D Gerçi dizinden sonra Sin-hye Park hayranlığım sona erdi. O derece nefret ettiğim bir kız oldum. Rolü yüzünden kıza olan tutkumdam vazgeçtim o kadar sinir etti beni.

    Dizi adına mantık hatalarını bir bir saymak isterdim ama o kadar karışık karman çormanki, ben bile liste yapıp durumu açıklayacak kıvama gelemiyorum o derece saçmaladılar ilişkilerde.

    Neyse siteni TA üstünden tıkladığım twitter adresinin üzerinde gördüm ve tıkladım, tamda diziyi 1 gün önce bitirmiştim senin konunu görünce yazmadan duramadım. Benim gibi g.kore sever biri olduğuun görmek güzeldi. ;)

    Bu arada TA nickim aLone

    YanıtlaSil
  2. Valla bende 6 ay aradan sonra izlediğim için kör kütük aşık oldum diyebilirim diziye :D Mantık hatalarına falan hiç girmedim ondan ahhaha :D Zaten yazımdaki gibi o kadar çok yerde karnım ağrıdı ki gülmekten aman dedim bunu da görmeyivereyim :D Bir de Shin Hye konusunda ben o kızı hiç sevemedim nedense fazla mı mıymıy hhahah :D

    Memnun oldum bir de kkk ^^

    YanıtlaSil