14 Mart 2013 Perşembe

GLEE

Hep Kore dizilerinden ya da animelerden, mangalardan bahsedeceğimi söylememiştim dimi?? Çünkü şimdi feci halde yeminimi bozacağım kkk :D Yani far far away efendim Amerikaaa oh babe ^.^ Veeee dizimiz GLEE :))) Malum 4. sezonda şu an ve ben de birikmesini beklemiştim bugün nihayetinde başladım. Şu ana kadar Blaine ve Warblers boy band kkk :D ile Santana arasında kalsam da yeni sezon da Finn'de iyi sanki eee New Rachel kızımız da bir o kadar özellikle şu performansında;



Beğenmemek elde mi yahu :D Müzikallere karşı ayrı bir ilgim olduğundan galiba (her şeye ilgi duyuyorum aç gözlülük belirtisi mi ki *.*) bu diziyi izlerken sıkılmıyorum zaten bölümün yarısı cover parçalarla geçiyor ki önceki yazımda da coverların bana Lady Gaga şarkılarını bile dinlettirdiğini söylemiştim kkkk :D İşte en büyük suçlu adını duymadığım insanların şarkısını dinler oldum Allah'ım bir daha büyük konuşmayacağım 1,2,3 tıp kkkk :D

Gel gelelim dizi hakkındaki korkularımıza :/// Çok iyi bilmekteyiz ki bir uyarlamadır alıyor başını gidiyor :((( Yaratıcılık sıfırlandı demek ki I am sorry I love you'yu bile gereksiz yere yeniden çekiyorlar kkkk :D O konuya girmek istemiyorum tamam sustum :D Malum güzelim ülkemde de bir ara müzikal denemeleri olmuştu ama kim kiminle nerede kısaca 5N 1K müzikalin fendini yendi ve adamlar entrikaların arasında şarkı söyler oldular kkk :D Tamam çok izlemedim diziyi adını da hatırlamıyorum abartmış olabilirim ama kesin böyle şeyler olmuştur :D Demem o ki umarım yeniden böyle uğraşlara girmezler. Alalım verelim müzikallere can verelim efendim kkkk :D



Edit: Daha son sezonun ortalarındayım yani her an ikinci bir Glee yazısı gelebilir mukadderat kkkkk :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder